?

Log in

Previous Entry | Next Entry

Sexy videos (come here p0rn bots)

I found his demo reels! Click on the pic(s)!



Excuse me but i can watch these foreverrrr. hey, I could have made these! :D Ugh I love these characters so much, I was too invested in them dammit. But no TVD in any of these reels! INTERESTING.

OMG i like that his main demo reel has the "My name is Sylar", a heartbreaking Clairebear-stalking and the epic Momo ass-kicking scenes! :D IT'S POETIC.

His resume on that site is apparently not up-to-date and some of the stuff he was in have older (WIP?) names, such as: "Dairy Girls" aka Cow Belles and "Polar Shift" (lol) aka "Polar Storm" (or Polar Sh.t as mabetini renamed it, BAD GIRL. Disclaimer: She actualy liked it except the wife. I know she cheers every time she dies on screen, BAD GIRL.)

Comments

( 2 comments — Leave a comment )
elizzybright
Jun. 7th, 2016 09:33 pm (UTC)
LOL! XD
OMG! Interesting...but I am too sleepy to comment...as usual. The crazy time schedules of this country are going to kill me....

PS: ¿The Studio by UPN? What's that????
dref22
Jun. 9th, 2016 08:00 pm (UTC)
Hahaha :D I'm glad we have these, i will never get tired of watching these reels! :D

What's wrong with the schedules over there??

I remember him talking about lots of pilots going nowhere, i think The Studio is one of them. XD I'm very happy i found that resume, i always wondered about the pilots he was in! I only knew one of them!
( 2 comments — Leave a comment )